- W swojej prezentacji na konferencji Biznes Trendy przedstawiłam słowo „glokalizacja”. To połączenie słów globalizacja i lokalizacja, oznaczające coś, co jest wytwarzane globalnie, ale dopasowane i dystrybuowane lokalnie. Sprawdziliśmy jak to działa w marketingu i okazało się, że komunikacja może powstawać globalnie, ale kiedy jest dystrybuowana lokalnie, osiąga dużo lepsze efekty - powiedziała nam Justyna Hernas.
Organizatorem konferencji Biznes Trendy byli Pracodawcy Pomorza i Kujaw w partnerstwie z bydgoską Agencją Marketingową Tandem. Polska Press była partnerem medialnym tego wydarzenia.
Zapraszamy do odsłuchania naszej rozmowy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Sprawdziliśmy, jak będzie wyglądać dziecko Krzan i jej ukochanego. Sama słodycz!
- Amerykanie wycenili Alicję Bachledę-Curuś. Takiej fortuny nikt się nie spodziewał
- Zapendowska nie była idealną matką. Takie błędy popełniła przy wychowywaniu córki
- Maja i Krzysztof Rutkowscy wzięli drugi ślub. Widać, że wydali na niego fortunę? FOTO