MKTG SR - pasek na kartach artykułów

NFZ rusza z telefoniczną ankietą. Podczas rozmowy zapytają o jakość opieki

Radosław Łączkowski
Radosław Łączkowski
Narodowy Fundusz Zdrowia ogłosił kolejną telefoniczną ankietę, która ma sprawdzić satysfakcję pacjentów z obsługi w placówkach specjalistycznych. Ankieta jest anonimowa i nie powinno podawać się żadnych wrażliwych danych osobowych.
Narodowy Fundusz Zdrowia ogłosił kolejną telefoniczną ankietę, która ma sprawdzić satysfakcję pacjentów z obsługi w placówkach specjalistycznych. Ankieta jest anonimowa i nie powinno podawać się żadnych wrażliwych danych osobowych. archiwum/Arkadiusz Wojtasiewicz
Rusza czwarte badanie ankietowe, organizowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Poprzednie edycje dotyczyły leczenia szpitalnego i porad w POZ. Tym razem pytania będą dotyczyły satysfakcji pacjentów i poziomu sprawności obsługi w poradniach specjalistycznych.

Zobacz wideo: Taxi na aplikację pod lupą bydgoskiej policji

od 16 lat

Koniec roku kalendarzowego często oznacza podsumowania, remanenty i wyciąganie wniosków. Te działania obejmują również NFZ, który ogłasza kolejne badanie pacjentów. Tym razem oceniana będzie satysfakcja chorych. Osoby, które w ostatnim czasie leczyły się u lekarza specjalisty, mogą spodziewać się telefonu od ankietera. Pytania będą dotyczyć:

  • sprawności w zapisaniu pacjenta na wizytę u lekarza
  • zachowania pracowników rejestracji
  • zaangażowania lekarza (weryfikacja, czy pacjent otrzymał odpowiedzi na wszystkie pytania, otrzymał niezbędne informacje)
  • stopnia zrozumienia informacji
  • prawdopodobieństwa polecenia placówki specjalistycznej w przyszłości

Każdy z tych obszarów pacjent może ocenić w skali od 0 do 10. Nie będziemy badać przebiegu leczenia i kwestii medycznych i terapeutycznych tylko proces zaopiekowania pacjenta. Sprawdzimy jakość i sprawność obsługi pacjentów w poradniach specjalistycznych. Dzięki badaniu chcemy sprawdzić, jak pacjenci oceniają jakość opieki w placówkach, w których się leczą. To ważny element strategii rozwoju NFZ – powiedziała Barbara Nawrocka, rzecznik prasowy Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Bydgoszczy.

Ankieta jest anonimowa. Jak informuje NFZ, ankieterzy nie znają imienia i nazwiska oraz numeru PESEL pacjentów. Nie posiadają wiedzy na temat usług, z których korzystali pacjenci. Podczas rozmowy z ankieterem nie należy podawać danych osobowych. Informacje o przebiegu leczenia, oraz inne dane wrażliwe również nie powinny znaleźć się w trakcie rozmowy z ankieterem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo